Data e postimit: 2013-10-17 18:43:41
Lexime: 7003
si te jetoj
Lloji: Ese argumentuese
Tema: jetime
Autori: ardita kurtaj
Shkolla: remzi ademi
Klasa: 11
Qyteti: priyren
E-mail: dita.diti@live.com


Si te jetoj pa zerin e nenes.. si mund te shikoj fotografin e babit tim kur nuk e kam pran.. ahhh.... sa lot kam derdhur gjer me sot kaluan vite qe sju kam qe sju sho qe nuk e ndjej aromen e juajj o prind... sdi si po i kaloj knaq net pa ju dhe si me zen gjumi me fotografit e juaja ne doren time. te gjith kan nje baba dhe nje nene qe gezojn bashk qdo f est dhe qdo gje qe i rrethon kurse un.. sme ka mbetur as gje ne kete jet... shpresoj se nje dit do te vi dhe une tju takoj ne boten tjeter me ka marr malli tju shohh... sikur ta kisha doren e nenes qe ta puthja dhe ta ledhatojna dit e nat ..... prindrit jan gjeja me e shtrejt ne jeten timee ..

Vepra te ngjashme
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
nene moj nena ime ti nuk e di sa shum me ka marr malli per ty un nuk desha qe ti te shkoje me le ne lot mee sy ahhhh ti nuk e din un edhe pse ndonjeher sillesha keq me ty (prap ti ishe njeriu me i vleshem per mua) malli per ty nuk paska kufi pran varrit ...
Autori: erizarta zera · Lloji: Ese vleresuese · Tema: une kam nevoj per mbrojtjen e prindit
ne jete meson te lind ,meson te jetoj dhe gjat gjith jetes time , une kam nevoj te di kuptimin e vertete te jetes. por cdo njeri lind ne nje familje ku aty mesoj te edukohem mesoj te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here me ve ne prove. dhe keto prova jan ...
Autori: Melisa · Lloji: Leter · Tema: Nene e dashur
E dashur gjyshe,qdo dit e ndjej mungesen tende,malli per ty me kaplon qdo dit,qdoher kur shkoj ne shtepi kur e shoh qe nuk je aty syt me mbushen lot.Ndonjeher ulesha dhe mendoja:Ah si te ishte pran meje,te mi perkdhelte floket,me ka marr malli ta shoh vet...
Autori: Edmond Dema · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria per nenen
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten prej teje mesova se qka do te thote jeta nene shpirti im bukuria e dynjas nene ime me ate buzqeshje qe me shuan hidherimet inatet dhe nese jam i semur me bu...
Autori: naxhije shehu · Lloji: Poezi personale · Tema: nenes
Nenes Putjen e pare nenes Lulen e pare nenes Vizatimin e pare nenes Letren e pare nenes Te fshehuten e pare nenes Se mua nena me lindi ne Maj Dhe askush tjeter s me lind perveq saj
Autori: Gerta · Lloji: Leter · Tema: Ndjenja
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashuria ime.E c'kuptim kishte?! Zemra ime rrehte fort e askush se dinte,as ti.Te doja nga larg,duke te shikuar.E mrekulluar si asnjeher me pare.E dashuruar me ...
Autori: Bora · Lloji: Thirrje · Tema: Le te ngrihemi
Cdo fmij menzi I pret pushimet e veres dhe un PREJ Anglie ne SHQIPNI erdha me bo CA dit pushim tek Vendi Im un Isha e vogel ende e parritur se Kisha menduar q nji tmerr do tkisha perjetuar ,NJi I Marr m erdh m goditi mu para babit Tim u be deti gjith gjak...
Autori: Kanita · Lloji: Tregim · Tema: Nena gjeja me e shtrenjte per mua
Nena eshte gjeja me e shtrenjt per mua.Ata kujdesen shum per femijet.nje lot i nenes peshon sa te ghith ujerat e botes. NENES ja jap zemren NENES ja jap shpirtin NENES nuk ja kthej shpinen me prejn me coptoj se NENEN...
Autori: Kanita · Lloji: Tregim · Tema: Nena gjeja me e shtrenjte per mua
Nena eshte gjeja me e shtrenjt per mua.Ata kujdesen shum per femijet.nje lot i nenes peshon sa te ghith ujerat e botes. NENES ja jap zemren NENES ja jap shpirtin NENES nuk ja kthej shpinen me prejn me coptoj se NENEN...
Autori: Samire Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dshuria
Sa shpejt erdhi kjo dit e veshtir, Qe ti me thuash lamtumire, Pse kjo jet po me kalon kot, Kur njeriun qe e dua nuk e marr dot, I lutem zotit te me ndihmoj, Qe zemrat tona te na i bashkoj, Erdhi kjo dit qe asnjeher nuk e kisha prit, Nese do vdes,ne...
Autori: Sara Hamzaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Babai Im
Largesia na ndan, mall ndjej cdo moment, lot rrjedhin cdo nat por dashuria qe kam per ty me ben te ndihem krenare. E di pse jam e lumtur?Sepse ti e zgjedh dhe e punon ate pun qe te pushon ne zemer . Kam shpres qe nje dit te zgjedhim nje vend per te jetu...
Autori: Egzona ademi · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jeta e trishtuar
Shpresoj se as kush nuk ka dashuri te ketidhë. Nuk mundem ta shikoj ne sy nuk mundem ti them se sa vlen per mua. Gjak lot dhimbje ne shpir qe kisha as njer nuk pushon. Mendoja se ekam pran gjith mon por gabim sa er qe kish nevoj per ta aj nuk ishte ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: Vetëm ty tdu
"VeteM 'tY tdU" Nuk e di a t, merr Noj her malli per Mu ?Nuk e di ,a mos Vall m'ke harru? A vall ndoshta. Je pendu?Q m Largove nga vetja Jote mu. Po qtash Koha ka ik ,e ko shku. I patem dhene fjalen Njeri tjetrit ,q gjithmon Un e tiI t...
Autori: Bujar Rexhallari · Lloji: Hartim · Tema: Nena
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nje f...




Komentet e fundit!

Emri: xhonibiba
Email: xhonibiba@gmail.com
Komenti:

Emri: ervina lujla
Email: ervinalulja@yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com